Alla inlägg under oktober 2011

Av Sara - 21 oktober 2011 11:39

take a look at yourself

you give me goosebumps down my spine

I cannot focuse what's important

because of you


and when you smile to me

well I cannot breathe

I end up laughing with you

not knowing what the joke was about


you're on my mind

you're on my mind

you're on my mind all the time




Av Sara - 19 oktober 2011 13:52

1. Jag tycker att jag tillbringar alldeles för mycket tid vid datorn, men har svårt att slita mig från den...

2. Jag tycker inte om kaffe men älskar lukten av det!

3. Jag är en riktigt filmmes och kollar därför mest på chickflicks.

4. Jag blir mer och mer lik min mamma...

5. Min mormor är en av mina största förebilder. Hon var grymt stark (och då menar jag inte i muskler).

6. Trivs bäst på landet, med mycket träd och gräs omkring mig.

7. Är väldigt mycket student och skulle nog behöva komma bort från studentlivet snart innan jag blir alldeles för insnöad och glömmer bort världen utanför, även om jag trivs hur bra som helst som student!

8. Bara tanken på att föda barn gör mig avskräckt från att någonsin skaffa några...hoppas att det vänder så småningom:P Dumma sjukgymnastutbildning som måste informera om alla risker med barnafödande!

9. Jag sjunger väldigt sällan offentligt. Om alla omkring mig tar ton och sjunger väldigt högt kan det hända att jag sjunger med.

10. Älskar mina fräkar och önskar att jag hade många, många fler och att dom aldrig försvann!

Av Sara - 19 oktober 2011 13:50

...finns det oftast alldeles för mycket saker...


*mobil

*nycklar

*lepsyl

*tuggummi

*frukt

*pennor

*hundpåsar och hundgodis

*laktostabletter

*en bok av nåt slag, skolbok eller annan bok


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards