Alla inlägg under september 2011

Av Sara - 7 september 2011 17:55

Jag har många favoritminnen men det här måste ändå vara en av de bästa, när vi var och hälsade på valpen för första gången. Då var han en månad gammal och pytteliten! Alla valpar låg och sov i en hög utom vår, som vaknade när vi kom dit. Sen var han vaken i 1,5 timme vilket var rekord för honom! Han satt i våra knä och lät oss gosa med honom, sen gjorde han sitt bästa för att käka upp pojkvännens tumme, vilket inte lyckades så bra eftersom han inte hade några tänder... Jag var helt såld efter det besöket:) En månad senare kom han hem till oss och jag har inte ångrat det en sekund! Han är bland det bästa som hänt mig och såklart älskar jag honom jättejättemycket (även när han vägrar gå in när vi varit ute och sätter sig utanför ytterdörren och piper)!!  




      

Av Sara - 7 september 2011 17:40


Jag har skrivit mina regler
Ingen fick ändra på dom
Jag tog första bästa vägen ut
När någon bad mig tänka om
Det kanske kommer kännas
Det rår jag inte för
Jag skulle inte ens vara hälften
utan det jag gör

*
Melissa Horn - Innan jag kände dig
Återhämta sig från utbrändhet och vara så som jag vill är inte alltid det lättaste. Försöker hitta mig själv utan allt det jag gör, hitta så som jag är som person och det jag allra allra helst vill göra och vara och kunna prioritera det före allt det där andra. Inse att det är okej att dra gränsen tidigare nu. Inse att det är okej att inte vara samma som innan. Eller egentligen samma fast lite annan och bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards